Tuesday, March 17, 2009

Tilbage i DK

Hey allesammen,
I går aftes kom jeg hjem fra Island. Jeg var deroppe for at spille de Islandske Mesterskaber, og jeg vandt i alle kategorier. Det var en stille og rolig tur, og jeg fik mødt en masse familie og venner. Desuden var jeg inde og se Watchmen, som har premiere på fredag i Danmark - jeg vil anbefale at i går ind og ser den!
Lige nu sidder jeg sammen med Andreas og har NaturGeografi, men vi er færdige med vores opgave, så læreren gav os lov til at slappe af. Brooklyn Go Hard! Næste modul har vi fri, så der har vi bare tænkt os at sidde og slappe lidt af.
Jeg vil minde alle om, at i morgen er dagen vi alle har ventet på i OVER en måned - nemlig dagen, hvor SCRUBS vender tilbage! :D Så husk at tune ind, og se afsnittet.
Love,
KG.

No comments:

Post a Comment